Praha phone 734 447 000Brno phone 604 279 594Plzeň phone 732 189 777

Orange Tree hledá posilu do pražské kanceláře na pozici, kterou jsme nazvali Account/Office Manager.

Stabilní práce v přátelském kolektivu, v krásných podkrovních kancelářích na Vinohradech možná čeká přímo na vás.

Account/Office manager má na starosti přijímání objednávek a přípravu předběžných kalkulací pro klienta. Zakázku pak následně předává projektovému manažerovi a na konci „kolečka“ hotový překlad předá správně a včas klientovi. Vše je nutné také zaevidovat do našeho evidenčního systému a do překladatelského softwaru (CAT nástroj) ‒ nic složitého, rádi zaučíme.

Součástí práce je i starost o kancelář jako takovou, aby nám nic nechybělo.

Orange Tree nabízí pěknou, zajímavou práci, po zkušebce nabízíme systém benefitů, kde si každý může vybrat (stravenky, volnočasové a zdravotní benefity, MultiSportka, Bookport) a také přispívá na další vzdělávání podle vašeho výběru. Práce ze své povahy není příliš vhodná pro práci z domova.

Co je náplní práce?

  • přijímání a odesílání zakázek: překlady, tlumočení, apostily a příprava cenových nabídek
  • práce s evidenčním systémem, softwarovým nástrojem pro překladatele (zaučíme)
  • komunikace s klienty česky a anglicky, Project Managery a dodavateli po telefonu, osobně či e-mailem
  • zajištění administrativního chodu kanceláře a spolupráce s brigádníky (pochůzky k notářům, na poštu, objednávání kancelářských potřeb)

Co vám můžeme nabídnout?

  • zázemí v zavedené překladatelské kanceláři a přátelský kolektiv
  • práce v příjemném prostředí v širším centru Prahy (Vinohrady) blízko Riegrových sadů
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • po skončení zkušební doby benefity a bonusovou odměnu ze zpracovaných zakázek
  • adekvátní finanční ohodnocení
  • nástup – možný ihned

Co bychom chtěli od vás?

  • SŠ/VŠ vzdělání, všeobecný přehled o světě kolem nás
  • výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • komunikativní znalost angličtiny – úroveň B2 (základní znalost dalších jazyků výhodou)
  • dobrá znalost práce s PC (MS Office, psaní všemi deseti výhodou)
  • zkušenosti s administrativou výhodou, praxe v oboru není podmínkou
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, systematičnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
  • příjemné a profesionální vystupování
  • zájem o dlouhodobou práci u Orange Tree

V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis Mgr. Markétě Štulíkové: marketa.stulikova@orangetree.cz.

Těšíme se na osobní setkání s vybranými uchazeči.